Koordinátorka

Dopřejte si svatbu přesně takovou, jakou jste si ji vysnili a jakou si přejete!

Navíc bez starostí!

S námi je to možné, rádi vám s tím pomůžeme.

Proč využít služeb svatební agentury

Důvodů proč využít služeb svatební agentury je několik:

  • Sledujeme za vás aktuální trendy v oblasti svateb
  • Známe nebo najdeme ta nejhezčí, nejromantičtější a nejbláznivější místa pro uspořádání svatby
  • Spolupracujeme s prověřenými dodavateli služeb
  • Vše bezchybně zorganizujeme, pomůžeme s přípravami a budeme k dispozici před svatbou i v den svatby
  • Pravidelnou účastí na svatbách a jiných společenských akcích získáváme inspiraci a nápady pro další svatby

Poradenství

Poradenství v oblasti:

  • výběru typu svatby
  • administrativní náročnosti celé svatby
  • výběru místa konání svatby
  • výběru dekorací a doplňků
  • harmonogramu činností a úkonů při přípravách svatby
  • výběru dodavatelů služeb a výrobků
  • společenského chování a oblečení
  • individuální poradenství

Koordinace před svatbou

Služby svatební agentury je možné využít třeba jen při přípravách svatebního dne. Pomůžeme vám sestavit harmonogram svatebních příprav, sestavit seznam dodavatelů, vybrat místo konání obřadu a následné hostiny a mnoho dalšího.

Ale tím to pro nás většinou nekončí !  :o)

Rádi vám totiž pomůžeme harmonogram naplňovat, dodavatele oslovit a vyjednat s nimi vše potřebné včetně ceny, prohlédnout s vámi vybrané místo obřadu a hostiny a navíc i doporučit ideální organizaci svatebního dne před odjezdem na obřad i během něj.

Koordinace v den svatby

Koordinace v den svatby je jedna ze základních služeb svatební koordinátorky   :o)

Koordinace v den svatby znamená, že můžete úplně vypustit starost o organizaci a organizační průběh celého dne. Organizace je plně v rukou svatební koordinátorky. Rádi a spolehlivě se postaráme o výzdobu aut i svatebčanů, organizaci obřadu, muziky, řazení kolony aut i svatebního průvodu, pomůžeme usadit svatebčany na jejich místa, staráme se o fotografa, květiny, svatební dary a vůbec nám jde hlava kolem ze všeho, z čeho by jinak šla hlava kolem vám   :o)

Koordinace v den svatby pro nás začíná příjezdem k nevěstě nebo na místo svatby už brzy ráno, doladění posledních podrobností pro celý den a následně čas strávený se všemi přítomnými třeba až do pozdních nočních hodin, kdy je postaráno o rozvoz svatebčanů   :o)

 

Svatební koordinátorka organizuje:

  • svatebčany a rodinu
  • snoubence / novomanžele
  • muzikanty
  • fotografa a kameramana
  • dodavatele služeb (floristku, kosmetičku, cukráře, řidiče, atd…)
  • občerstvení a výzdobu
  • a někdy i počasí  :o)

Koordinace svatební cesty

Koordinace svatební cesty je poměrně vyhledávanou službou pro novomanželské páry nebo jejich příbuzné.

Jedná se o pomoc při hledání ideálního místa pro strávení svatební cesty a následně kompletní zařízení veškerých formalit
a administrativních nutností pro uskutečnění úspěšné svatební cesty

Jako svatební agentura osobně dohlížíme na bezchybný průběh všech příprav a zajistíme veškeré služby spojené
s uskutečněním takové cesty

Koordinace svatební cesty zahrnuje zejména:

  • výběr lokality
    (předvýběr na základě požadavků, doporučení, ověření termínů, dostupnost požadovaných služeb, …)
  • rezervaci termínu
  • dopravu na místo
    (v případě zahraniční cesty i zajištění letenek, víz, pojištění a cesty na letiště)

JAKO DÁREK ODE NÁS KAŽDÝ NOVOMANŽELSKÝ PÁR DOSTANE NA CESTU LÁHEV ZNAČKOVÉHO SEKTU ! ! !  

Svatba od A do Z

Svatba od A do Z – nebo také Svatba na klíč – prostě kompletní servis a kompletní zajištění celé svatby.

V případě svatby od A do Z jde o nejčastější model spolupráce mezi snoubenci a svatební agenturou.

Co znamená objednat si svatbu na klíč:

  • kompletní zajištění příprav a průběhu svatby
  • kompletní zajištění a dodávka služeb spojených se svatbou
    (oznámení, cukroví, květiny, výzdoba, autodoprava, muzika, administrativní úkony, služby právníka, bezpečnostní agentury a mnoho dalšího)
  • organizace předsvatebních příprav
  • organizace rozlučky se svobodou
  • organizace svatebního dne
  • svatební koordinátorka je k dispozici 24 hodin denně (alespoň přes telefon nebo e-mail)
  • platit jen jednomu a na jednom místě
    (nestaráte se o faktury od různých dodavatelů. Platíte pouze jednomu subjektu, a to svatební agentuře, na základě podrobného vyúčtování všech služeb)
  • platby probíhají v několika krocích
    (dle fakturačních termínů dodavatelů a po skončení celé svatby)