Koordinátorka

Dopřejte si svatbu přesně takovou, jakou jste si ji vysnili a jakou si přejete, ale bez starostí! S námi je to možné a já vám v tom moc ráda pomůžu.

Proč využít služeb svatební agentury

Milí snoubenci,

mnozí z vás si zcela určitě říkají „Proč využívat služeb svatební agentury, když si vše umíme zvládnout sami? „. Jistě to dokážete a jistě by se vám svatba i tak povedla, ale copak vy nechcete mít hezkou svatbu? Vy si nechcete vlastní svatbu užít?

 

Důvodů proč využít služeb svatební agentury je několik:

–  Sledujeme za vás aktuální trendy v oblasti svateb

–  Známe ta nejhezčí, nejromantičtější a nejbláznivější místa pro uspořádání svatby

–  Spolupracujeme s prověřenými dodavateli služeb, neustále vyhledáváme nové a rozšiřujeme tak naši nabídku k vaší spokojenosti

–  Vše bezchybně zorganizujeme, pomůžeme s přípravami a budeme k dispozici před svatbou i v den svatby

–  Pravidelnou účastí na svatbách a jiných společenských akcích získáváme inspiraci a nápady pro další svatby. Rádi se pak o tyto nápady dělíme

 

Jako svatební koordinátorka vám chci být na blízku při přípravách vaší svatby, být připravena vám pomoci kdykoli vás to jen napadne a ve svatební den se pěkně z blízka dívat na to, jak se vše povedlo a držet palce ať váš společný život probíhá tak bezchybně, jako vaše svatba.

Protože bezchybná a bezstarostná svatba je hezká svatba! A vy si hezkou svatbu zasloužíte…

Veronika

Poradenství

Poradit neznamená jen poskytnout veškeré informace, které o svatbách mám a předat vše co o svatbách vím, ale připomenout na co vše je třeba myslet a upozornit v čem se často chybuje.

 

Poradit znamená i vyslechnout si vaše přání a vaše nápady a ze zkušenosti nabídnout třeba i něco nového nebo jen vyvolat váš zájem o něco, nad čím jste dosud nepřemýšleli.

 

Poradenství v oblasti:

–  výběru typu svatby

–  administrativní náročnosti celé svatby

–  výběru místa konání svatby

–  výběru dekorací a doplňků

–  harmonogramu činností a úkonů při přípravách svatby

–  výběru dodavatelů služeb a výrobků

–  společenského chování a oblečení

–  individuální poradenství

Koordinace před svatbou

Služby svatební koordinátorky je možné využít třeba jen při přípravách svatebního dne. Pomohu vám sestavit harmonogram svatebních příprav, sestavit seznam dodavatelů, vybrat místo konání obřadu a následné hostiny a mnoho dalšího.

Ale tím to pro mě většinou nekončí !  :o)

Ráda vám totiž pomohu harmonogram naplňovat, dodavatele oslovit a vyjednat s nimi vše potřebné včetně ceny, prohlédnout s vámi vybrané místo obřadu a hostiny a navíc i doporučit ideální organizaci svatebního dne před odjezdem na obřad i během něj.

Koordinace v den svatby

Koordinace v den svatby je jedna ze základních služeb svatební koordinátorky   :o)

Koordinace v den svatby znamená, že můžete úplně vypustit starost o organizaci a organizační průběh celého dne. Organizace je plně v rukou svatební koordinátorky. Ráda a spolehlivě se postarám o výzdobu aut i svatebčanů, organizaci obřadu, muziky, řazení kolony aut i svatebního průvodu, pomůžu usadit svatebčany na jejich místa, starám se o fotografa, květiny, svatební dary a vůbec mi jde hlava kolem ze všeho, z čeho by jinak šla hlava kolem vám   :o)

Koordinace v den svatby pro mě začíná příjezdem k nevěstě nebo na místo svatby už brzo ráno, doladění posledních podrobností pro celý den a následně čas strávený se všemi přítomnými třeba až do pozdních nočních hodin, kdy je postaráno o rozvoz unavených svatebčanů   :o)

Veronika

 

Svatební koordinátorka organizuje:

–  svatebčany a rodinu

–  snoubence / novomanžele

–  muzikanty

–  fotografa a kameramana

–  dodavatele služeb (floristku, kosmetičku, cukráře, řidiče, atd…)

–  občerstvení a výzdobu

–  a někdy i počasí  :o)

 

Organizace v rámci svatebního dne může zahrnovat i určitý společně strávený čas den před svatebním dnem, kdy se projdou všechny podrobnosti, ověří se, že vše funguje, udělá se taková malá generálka a odsouhlasí se definitivní počty osob na obřad a hostinu. Je to prostě takový poslední trénink před následnou bitvou, při které se už nesmí nic pokazit!

Koordinace svatební cesty

Koordinace svatební cesty je poměrně vyhledávanou službou pro novomanželské páry nebo jejich příbuzné.

Jedná se o pomoc při hledání ideálního místa pro strávení svatební cesty a následně kompletní zařízení veškerých formalit a administrativních nutností pro uskutečnění úspěšné svatební cesty

Jako svatební koordinátorka tak sama dohlížím na bezchybný průběh všech příprav a zajistím veškeré služby spojené s uskutečněním takové cesty

Veronika

 

Koordinace svatební cesty zahrnuje zejména:

–  výběr lokality

(předvýběr na základě požadavků, doporučení, ověření termínů, dostupnost požadovaných služeb, …)

–  rezervaci termínu

–  dopravu na místo

(v případě zahraniční cesty i zajištění letenek, víz, pojištění a cesty na letiště)

 

JAKO DÁREK ODE MĚ KAŽDÝ NOVOMANŽELSKÝ PÁR DOSTANE NA CESTU LÁHEV ZNAČKOVÉHO SEKTU ! ! !   Veronika

Svatba od A do Z

Svatba od A do Z – nebo také Svatba na klíč – prostě kompletní servis a kompletní zajištění celé svatby

V případě svatby od A do Z jde o nejčastější model spolupráce mezi snoubenci a svatební koordinátorkou

Od první seznamovací schůzky až do doby po skončení obřadu a celého svatebního veselí je svatební koordinátorka vaší prodlouženou rukou, vaším druhým svatebním já a dělá vše pro to, abyste si na konci spolupráce mohli říct, že to byla svatba přesně podle vašich přání a požadavků

 

Co znamená objednat si svatbu na klíč:

–  kompletní zajištění příprav a průběhu svatby

–  kompletní zajištění a dodávka služeb spojených se svatbou

(oznámení, cukroví, květiny, výzdoba, autodoprava, muzika, administrativní úkony, služby právníka, bezpečnostní agentury a mnoho dalšího)

–  organizace předsvatebních příprav

–  organizace rozlučky se svobodou

–  organizace svatebního dne

–  svatební koordinátorka je k dispozici 24 hodin denně (alespoň přes telefon nebo e-mail)

–  platit jen jednomu a na jednom místě

(nestaráte se o faktury od různých dodavatelů. Platíte pouze jednomu subjektu, a to svatební agentuře, na základě podrobného vyúčtování všech služeb)

–  platby probíhají v několika krocích

(dle fakturačních termínů dodavatelů a po skončení celé svatby)

Prázdná záložka